En resa.

2011-08-12 @ 15:22:34

Det är kaos i mitt lilla huvud just nu, mycket som händer runt omkring
och ännu mer som händer med mig själv.
Det är jobbigt att behöva såra en nära vän,
men jag måste tänka på mig själv och vara min egen bästa vän.
Ni som vet vad som är på g att hända i mitt liv, tare lugnt, det kommer hända.
Jag behöver bara en paus, kan inte få det att hända när jag mår såhär.

Jag sticker till England på fredag, lite semester hemma hos Chris.
Ja, jag och Chris är vänner igen.
Nej, vi är inte och håller inte på att bli tillsammans.
Vi har pratat ut om allt som hänt och han förstår mig väldigt bra.
Jag stannar i två veckor.
Ni som tycker det är fel att jag har råd med en resa när jag inte har nån ekonomi kan lugna ner er,
Inte jag som betalat biljetten eller nått av det som kostar därborta.
Jag flyr inte, jag behöver bara samla energi inför nästa steg.
Stefan vet om att jag ska åka, han va det första jag sa det till.
Ni som tror att ni vet varför det är slut mellan mig och Stefan kan sluta snacka tycker jag.
För tbh, ni vet ingenting.
Kommer bli en jävla massa snack nu när jag sticker till England bara några
 veckor efter att det är slut mellan mig och Stefan, ärligt talat så bryr jag mig inte.
Vill ni snacka om sånt som ni inte vet ett skit om, hf.

Vi ska gå på konsert, gå runt i Sherwood Forest, gå på bio och se Harry Potter,
gå runt i byn och ha det så bra som möjligt.

Det är precis vad jag behöver just nu.







Kommentarer
Postat av: Elin

Säg till om jag glömt nått, nån fråga eller förklarat nått.

2011-08-12 @ 15:29:37
Postat av: Kodnamn Ekorren

Du glömde att du kommer ha en mer väska med dig dit än hem ;) Du gör helt rätt tycker jag! You go giiiiirl :)

2011-08-12 @ 15:46:26
Postat av: fundersam

Du och Stefan är inte så bra vänner va? Hur var ert förhållande egentligen? Ser inte att du skrivit något ens om att ni blivit tillsammans igen, så om du typ inte ens skriver om han på bloggen kan du väl inte ha älskat han va?

2011-08-12 @ 16:08:30
Postat av: Jennifer aka. Jejja

Gud vad härligt det låter, avundsjuk jag blir :)

Låter jättemysigt och skönt att komma bort från allt ett tag.

Tvivlar inte på att du kommer ha det bra, så hoppas du kommer hem med en liten happyness boost :)

2011-08-12 @ 17:05:32
Postat av: Kodnamn Ekorren

"FUNDERSAM".. Jag måste bara fråga en sak... Påstår du att man måste visa offentligt överallt att man älskar någon? Jag kan personligen anse att ingen hade någonting med Elin&Stefans förhållande att göra.. Utom just Elin&Stefan.. Ja menar.. Det är ju inte direkt så att man skriver i sin blogg om man tycker att ens sexliv är skönt.. Betyder det då att man avskyr sexet med pojkvännen eller? Förklara gärna hur du tänkte när du kommenterade :)

2011-08-12 @ 20:52:24
Postat av: One-who-she-broke-the-heart-of.......twice

In honesty, i wish Elin Falk never came over, she has got major issues and she wont change for anyone, i feel sorry for the next guy who falls for her. she want to stay single yet she cant stop with her own emotions for every guy she meets. she needs help or a good few smacks around the face. In more honesty i feel sorry for stefan, he truly love her but she cant stop thinking he has a problem and wants him to change, but i see nothing wrong with him, its her that needs to change.

2012-02-04 @ 17:16:27
Postat av: chris

id like to retract what i said about elin,

2012-04-29 @ 21:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0