Vem.

2010-12-01 @ 21:48:17

Vem du än är, nån jag känner, eller inte känner.
Min "vän" eller stefans "vän" eller helt okänd.
Om du ens läser mig blogg, det vet jag inte.

Men jag tycker det är synd att om du är någon jag känner
och inte kan lita på vad jag säger.
Det är inte första gången jag fått höra det här.
Men denna gången tänkte jag lägga ut det här så alla kan se.
Sen kan man ju alltid hoppas på att personen som ligger bakom detta en dag vill berätta det.




En kommertar från Stefans blogg:

Postat av: Greg

Ser ut som att ditt ex fått ihop det med sin "vän" från England.
Tur för dig, han är lika oattraktiv som hon och du förtjänar bättre.

2010-12-01 @ 08:29:58




Tänkte först bara låta det rinna av, men när man får höra samma saker om och om igen..
Jag vill inte ta åt mig.

Men jag tänkte iaf förklara för de som inte redan förstått det.
JAG OCH CHRIS ÄR ENDAST VÄNNER OCH SÅ KOMMER DET FÖRBLI.

Sen de som väljer att inte tro på mig, kan jag tyvärr inte göra nått åt.
Men jag föstår inte ens varför folk väljer att tro detta.
Bara för att han råkar vara en kille och jag råkar vara en tjej.
Får inte tjejer och killar endast vara vänner, eller äre som krav att de måste ligga med varandra först?
Isf har jag missat den detaljen...

Han har varit här och hälsat på en gång, och jag ska dit för första gången snart.
Vi har alltså sammanlagt umgåts 11 dagar och snart blir det 19 till.
Det är ju tyligen inte acceptabelt om man endast är vänner.
Men Murre som nästan bott här i tre månader nu, det, det är helt ok....

Jag tänker inte förklara mig ännu en gång, för någon.
Ville bara klämma ur den sista biten av energi som jag tänker lägger på det här.
Nu vet ni, sen om ni vill tro på det eller inte, upp till er.



Kommentarer
Postat av: Nina Fyhr

Hej Elin, Vad tråkigt det är att läsa sådana kommentarer. Jag blir också upprörd när folk inte har mer vett än att skriva så. Jag hoppas att du kan låta det rinna av dig för både du och Stefan är värda bättre än att folk ska skicka sådana där elaka inlägg. Vänner är de man kan umgås med och trivs ihop med oavsett vem det är. Jag vet hur det är att bli tvingad till ensamhet för att någon inte trodde på att mina vänner var "bara vänner. Låt aldrig det få hända dig. Och för övrigt så tycker jag att du ska följa din egen inuition och ta livet som det kommer. Kram Nina, Stefans mamma.

2010-12-02 @ 00:05:00     URL: http://ninasdans.blogg.se/
Postat av: chris sanders

Hi Elin and anyone else who who seen this blog. that is coming straight from the brits mouth, WE ARE JUST FRIENDS AND NOTHING MORE. and if you cant understand that then read the caps over and over again until you do and if you still dont understand then all i got to say is that your thicker than me, and thats saying. all she wants is friends and nothing more from anyone. whoever has been spreading rumours about me and her should get a life. thats all i have to say. the brit signing out, laters. chris

2010-12-02 @ 09:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0