torsdag

2010-12-16 @ 13:58:37

Halloj.

Min pappa har precis varit här och lämnat biljetten och lite andra papper jag behöver.
Tackar Tackar.
Just nu försöker jag få tag i bickan så jag kan få leka med henne en stund.  =)
Annars idag blir det till att träffa så många vänner som möjligt.
Imorgon blire först Flen en sväng, sen tvättstugan som sagt.
Sen efter det är det bara att börja packa.  =)

Håller tummarna för att vädret kommer bli bättre, vill helst inte behöva flyga i snöstorm.  :P
...känns som jag glömt nått, men det är väl som vanligt.

Tare lugnt.



Me today!




Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Sv: Tack för att du röstat i fototävlingen!



Missa inte heller Veckans blogg julspecial!



Ha en fortsatt trevlig kväll

2010-12-21 @ 22:13:19     URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0