Tisdag?

2010-12-14 @ 11:11:48

Halloj.

Vaknade av nån satt och knappa på datorn..
En Murre som suttit uppe hela natten igen.
Inte försvånad, men klagar inte, alltid trevligt med lite sällskap på morgonen.
Och kaffe hade han fixat också, han kan om han vill.  :P

Har fixat en som kör på till Skavsta på söndag iaf, hoppas bara hon håller vad hon lovar.
Annars blir det jobbigt för mig, men men, det visar sig.

Såg ni nått stjärnfall igår?
Själv såg jag sju st, det va härftigt!  =)

Idag ska jag jobba på att bli frisk och börja kolla på vad jag ska packa med mig.
Men tänker inte börja packa förren jag fixat en våg på nått sätt.
Begaget får ju inte väga hur mkt som helst, så ska se om någon har en att låna mig.

Tare lugnt folket!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0