Längesen..

2010-11-29 @ 14:08:00

Typ 100 år sen jag uppdatera, men men, blir så ibland. 
Chris har som ni vet varit här, och det va väldigt trevligt. =)
Tiden gick så sjukt fort, men det är väll så när man ser fram mot nånting väldigt länge.
Fem dagar efter att Chris åkt hem fick jag nytt besök av Stefan.
Även han stannade nästan två veckor och även det var trevligt.
Men framförallt så behövdes det, vi behövde prata.
Allt är lugnt mellan oss nu, och det är skönt att ha honom som vän efter allt som hänt.  =)

Jag vart vart på AF ett par ggr under denna tid också.
Och nu ser det ut som att jag kommer få börja studera samt ha praktik efter nyår.
Jag behöver för de som inte vet Svenska B för att bli klar med hela gymnasiet.
Så det blir att plugga klart svenskan så fort som möjligt, hitta en trevlig praktik plats
läsa igenom teorin för körkortet ännu en gång, köra så mycket som går och försöka ta kortet till våren.
Efter nyår, till våren, då kommer detta ske.

För just nu har jag lite annat planerat.
Fixa pass, växla in pengar, fixa försäkring osv.
För jag ska ut och resa ensam för första gången i mitt liv.
Sist ja var utomlands var ca 7 år sen, så jag är helt nybörjare.  :P
Jag ska hälsa på Chris i England under jul/hans födelsedag och nyår.
Åker den 19/12 och kommer hem den 7/1.    =)

Ska försöka uppdatera lite oftare nu, så detta får räcka för denna gången.  :P



     



Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppas du får en härlig semester Elin och va försiktig under resan nu när du åker själv för första gången :D. Jag har tjatat lite på Micke att vi oxå ska åka iväg så där men det går inte så bra för mig :P. Hoppas du kan komma förbi någon dag innan du åker och säger grattis till bror din, det skulle han uppskatta jag menar du firar ju inte jul så då får du komma och gratta honom istället :D. Ta hand om dig Kram Lina

2010-11-29 @ 16:10:00
Postat av: chris

can anyone take that photo of me off, i dont want to be on here anymore

2011-06-29 @ 15:03:42
Postat av: chris

i still mean it, take that photo of me off now!!!!!!!

2012-02-11 @ 05:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0