Hej

2010-12-22 @ 19:59:36


Hellu.

Nu har jag varit här i tre dagar och jag trivs väldigt bra.
Har inte gjort så mycket än, i söndags när jag kom hit
hälsade jag på chris familj sen typ dog jag i sängen eftersom
jag inte sov någonting natten till söndag.
I måndags gjorde vi inte mycket annat än att prata innan han åkte till jobbet.
Jag åkte med och Chris mamma visade mig runt lite i stan, väldigt mycket gamla hus och kyrkor.
Hon berättade lite om historian bakom vissa delar av stan, jag förstod nästan allt,
brittiska är inte att leka med.  :P
Förhoppningsvis är det bra väder de dagarna Chris är ledig så han kan visa mig runt.

Annars har jag tittat på film och spelat, känns skönt att ta det lugnt och göra ingenting.
Imorgon om det är bättre väder ska vi ut en sväng, det har snöat en del idag, så vi får se.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0