bättringsvägen..

2010-12-13 @ 15:19:25

Hellu.

Känner mig aningen bättre idag, har som ni vet vart tok förkyld ett tag
och i fredags natt ville magen vända sig ut och in.
Men det hände bara en gång, så jag vet inte riktigt vad det var som va fel.
Hade det vart magsjuka hade de väl pågått ett par dagar iaf?
Iaf, ställde in min "tjejemiddag" på lördagen för att vara på säkra sidan.
Vilade hela lördagen och söndag, tycker lite synd om Stefan som va här o hälsa på.
Jag kan inte vart så kul sällskap, men men, jag tycker det var trevligt att ha honom här.

Denna vecka har jag lite allt möjligt att göra.
På torsdag kommer pappa hit och lämnar lite papper som jag behöver inför resan.
Han har rest en hel del med Ryanair, så det är skönt att han hjälper mig med
biljetter och försäkringar osv.
På fredag blir det en sväng till Flen och lämna in papper till AF och Soc.
Sen fredag eftermiddag har jag tvättstugan.
Annars denna vecka ska jag packa och försöka hitta någon som har lust att köra mig till Skavsta
på söndag morgon, någon som känner sig sugen?  ;P
Förhoppningsvis löser det sig.

Jag ska även spendera så mycket tid jag kan med mina vänner denna vecka eftersom
jag blir borta så länge och det känns som jag inte träffat dom på evigheter.

Uppdaterar snart igen..  Tare lugnt.  <3




Kommentarer
Postat av: JAxner

Kanske sjunga en liten födelsedagssång i förskott till mig (A) ?

2010-12-13 @ 16:07:52     URL: http://jenniferaxner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0