Sjuk

2010-12-04 @ 18:08:39

Förkyld, ont i halsen, ont i ryggen och nästan tappat rösten.
Så mår jag just nu, men ja ska inte klaga, kunde vart mycket värre.
Hade det vart så att jag spydde varje kvart och låg vaken
 hela nätterna och hosta, då hade jag klagat.
Finns det nått värre än hosta och kräkas?
Usch och fyfan..

Men som sagt, jag är sjuk, men de kunde vart värre.
Är på ett sett glad att de kom nu, eftersom jag ska åka bort om två veckor
så kanske jag slipper bli dålig under den tiden.  =)

Hoppas på att bli frisk nästa vecka så jag kan umgås lite med mina vänner innan jag åker.
Har inte setts så mycket den senaste tiden av olika anledningar.
Mycket är ju mitt eget fel då jag har en tendens att stänga in mig när de blir vinter,
men jag hatar snön så otroligt mycket!
Men men, ska våga mig ut när jag blivit frisk.  =)
Ska även träffa min bror hade ja tänkt innan ja åker då han
fyller år när jag är borta, så vill säga grattis ett par veckor för tidigt.   :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0