Hej

2010-10-27 @ 10:52:34

En natt, på snart fyra veckor har jag sovit längre än fyra timmar.
Jag vet inte varför, jag vet inte va det är som håller mig vaken.
Jag spelar inte, dricker ingen pk och inget kaffe på kvällarna.
Jag går och lägger mig en bra tid, 10-11 nångång, somnar direkt.
Men vaknar 2-3 igen och det är omöjligt att somna om.

-Mycket att tänka på?
-Skuldkänslor?
-Nervös inför något?
-Stressad utan andledning?
-Orolig?

Jo, det stämmer, hoppas bara det går över snart.
Jag tror även att de kan ha något att göra med att jag sover ensam.
För den natten jag lyckades sova var den natten två kill kompisar sov över.
Annars har jag vaknat lagom tills att de gått och märkt att jag är ensam.


Men men, alltid har sin tid.
Jag lyckas nog sova så småningom.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0